Ana Ivanović: " Znala sam da sam u boljoj formi"

Wta Indian Wells 2012: Ana Ivanović uspešno je startovala na turniru premijer serije u Indijan Velsu savladavši u drugom kolu Šveđanku Johanu Larson sa 6:1, 6:2, a posle tog uspeha rekla je da je srećna, pre svega zbog dobre igre.

"Pre početka meča razmišljala sam o našem prethodnom duelu, prošle godine u Rolan Garosu, kada sam izgubila od Larson, ali sam znala da je taj poraz bio rezultat moje veoma slabe igre" rekla je Ivanovićeva.

"Znala sam da sam sada u boljoj formi, da igram sigurnije nego prošlog maja i da imam mnogo više šansi nego tada", dodala je Ana.

Komentarišući tok meča, srpska teniserka je rekla da je od početka osećala da može da napada servis protivnice.

"Od prvog gema u kome je Larson servirala osećala sam da imam šansu i to mi je ulilo dodatno samopouzdanje, pa sam u svakom narednom poenu postavljala sebi veće zahteve", rekla je srpska teniserka.

Ona je, ipak, konstatovala da je pravila i neke neiznuđene greške, kada se to nije očekivalo, zbog čega je u nekim trenucima pomalo gubila ritam.

"Kada se sve sabere, mogu da kažem da sam srećna što sam uspela da se revanširam za prošlogodišnji poraz i što sam danas uradila ono što je trebalo da uradim", rekla je Ivanović.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.