Indian Wells: Petra Kvitova i Li Na prošle dalje

WTA India Wells 2012: Wiblendonska šampionka Petra Kvitova i šampionka Roland Garrosa Li Na bile su uspješne na stratu turnira u Indian Wellsu. 

Kvitova je bila bolja od Barbora Zahlavova Strycova, sa 6:1, 6:3 po setovima dok se Li Na namućila sa Galina Voskoboeva. Trebala su joj tri seta a meč je završen u korist Li Na sa 3:6, 6:3, 63.

Nakon meča Kvitova je rekla: " Uvjek je teško igrati sa Barbarom zato što je ona jako dobri i mi smo bliske priljateljice ali ja sam sretna kako sam igrala danas. Pridržavala sam se svoje taktike tokom cijelogo meča i zbog toga sam veoma zadovoljna."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.