Federer:"Dobro sam se osjećao"

ATP Dubai 2012: Nakon pobjede nad Andy Murrayem u finalu turnira u Dubajiu, Federer je na pres konfereciji izjavio kako je visoko samopouzdanje ključ uspjeha, te da se nada da će visok ritam održati i na predstojećim masters turnirima.

"Ovo je sjajno, nema zamjene za visoko samopouzdanje. Igrao sam odlično, mislim da sam odigrao zaista dobar turnir, baš kao i u Roterdamu. I kraj prošle godine bio je izvanredan, a lijepo je što sam sada osvojio turnir na otvorenom. To mi daje nadu da mogu u istom ritmu da igram u Indijan Velsu i Majamiju“.

„Meč sa Marijem bio je neizvjestan u oba seta, ali mislim da sam generalno gledano imao više prilika od Andija. Dobro sam se osjećao na terenu, bio sam miran i znao sam šta želim. Mislim da sam podlogu iskoristio kako bih napravio prednost, što u prošlogodišnjem finalu nisam mogao ili jednostavno nisam učinio“, dodao je Federer.

Andy Marrey izjavio je da je Federer igrao bolje od njega u drugom setu i dodao je:

„Napravio sam previše grešaka u drugom setu, a on je igrao mnogo agresivnije nego u prvom setu. Generalno, dobra nedelja je iza mene, bila je ovo savršena priprema za turneju u SAD. Imao sam teške mečeve sa najboljim igračima, što je dobro“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.