Indian Wells: Roger Federer uspješan na startu

ATP Indian Wells 2012: Rodžer Federer zabeležio je desetu pobedu zaredom, pošto je savladao Denisa Kudlu sa 6:4, 6:1 u drugom kolu Indijan Velsa za samo 57 minuta.
Švajcarac je iskoristio pet od šest brejk prilika, imao 70 procenata uspešnosti prvog servisa i zasluženo izborio mesto u narednoj rundi.

Federerov naredni protivnik biće Kanađanin crnogorskog porekla Miloš Raonić.

„Uvek sam srećan kada ovako dobro počnem turnir. Nisam znao Kudlu uopšte tako da mi je zbog toga još draže što sam pobedio“, rekao je Federer.

Šestostruki šampion Vimbldona tri puta do sada je osvajao titilu u Indijan Velsu, a pokušaće da dođe do svog treće trofeja zaredom posle pobeda u Roterdamu i Dubaiju. Sledeća prepreka je Raonić.

„Gledao sam ga protiv Hjuita na Otvorenom prvenstvu Australije i veoma je dobar igrač. Imao je sjajan niz na tvrdoj podlozi na američkoj turneji, a ovo je slična podloga i očekujem težak meč“, kaže Federer.

2 komentara:

  1. Ako nastavi u onom ritmu i formi kao što igra još od Bazela a pogotovo posljedja dva turnira koja je osvojio onda bi mogao biti jedan od glavnih favorita za osvajanje Indian Wellsa. Ja ipak mislim da Federeru nisu prioriteti ovi sad Mastersi koliko će to biti naredni GS mada to Fedex najbolje zna i nadam se u ovoj sezoni da će oboriti još kakav rekord!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Roger i ovaj osvaja...

    OdgovoriIzbriši

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.