Murray: "Nisam baš najsigurniji zbog čega sam poražen"

ATP Indian Wells 2012: Četvrti teniser sveta Andy Murray izjavio je nakon poraza u drugom kolu Indijan Velsa da nije siguran zbog čega je igrao tako loše.
Španac Giljermo Garsija-Lopes relativno lako je pobedio Britanca koji se nije kretao na svom prepoznatljivom nivou.

“Nisam baš najsigurniji zbog čega sam poražen. Na treningu sam igrao dobro. Udarao sam lopticu zaista dobro i osećao sam se sveže."

"Tokom meča se nisam najbolje kretao, ali nisam imao osećaj da se krećem mnogo loše. Izdao me ritern, a i on je retko šta promašivao”, rekao je Murray nakon poraza na startu Indijan Velsa.

“Očigledno da postoji razlog zašto nisam odigrao dobro, moraću da pronađem odgovor na to”, dodao je Škot.

Murray je u prethodna dva međusobna duela lako savladao 92. tenisera sveta Garsiju-Lopesa.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.