Đoković: " Andy je odigrao sjajan meč"

ATP Dubai: Novak Đoković izjavio je da nije zaslužio da pobjedi Andy Murray u polufinalu turnira u Dubaiju, ali da se okreće narednim takmičenjima.

"Andy je odigrao sjajan meč, bio je bolji danas. On je odlično servirao, a ja sam napravio mnogo neiznuđenih grešaka u važnim momentima. Bio je ovo dobar turnir, a sada se okrećem sledećim izazovima – radujem se narednim turnirima u Indijan Velsu i Majamiju. Mislim da imam više nego dovoljno vremena da se pripremim.

Andy Murray smatra da bi trijumf nad Novakom mogao dosta toga da mu donese u nastavku sezone.

“Imao sam mnogo teških poraza u karijeri i nije uvek bilo lako vratiti se posle njih. Mislim da je veoma važno za mene što sam posle Australijan opena uspeo da se vratim i da ostvarim ovakvu pobedu. Nadam se da će me ovo staviti u dobru poziciju pred nastavak sezone, pošto je samopouzdanje u tenisu izuzetno važno i uveren sam da ću mentalno biti jači”.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.