Federer: " Lijepo je biti u još jednom finalu"

ATP Dubai: Treći teniser svijeta Rodžer Federer nada se da će u subotu pobjediti Andya Mzrraya i tako osvojiti petu titulu u Dubaiju.

“To bi bilo divno, uspeo sam u tome na samo nekoliko turnira u karijeri. Lijepo je biti u još jednom finalu, zbog toga se i takmičim. Igram zaista dobro prethodnih nekoliko meseci, jedva da sam izgubio neki meč i drago mi je da je ‘momentum’ na mojoj strani. Nadam se da ću protiv Marija odigrati još bolje, videćemo”.

Rodžer je imao težak polufinalni meč, a u drugom taj brejku meča sa Del Potrom preokrenuo je rezultat iako je gubio sa 5-0 i 6-2.

“Bio je to dobar povratak, naročito kada se uzme u obzir da je teren brz. Nisam imao kontrolu jer on ima sjajan servis. Umalo se i meni nije dogodilo isto u prvom setu jer se on vratio u taj brejku sa 6-2 na 6-5. Nisam verovao da ću uspeti da se vratim, samo sam pokušavao da ostanem u igri što je duže moguće”.

Del Potro je izjavio da je odigrao dobar turnir i dodao je:

“Zadovoljan sam nivoom svoje igre u ovom trenutku. Naravno da sam tužan kada izgubim ovakve mečeve jer osećam da sam mogao da dobijem. Ipak, mislim da sam se poboljšao u odnosu na Roterdam, sada je bio mnogo neizvesniji meč. Sve sam bliži, samopouzdanje mi raste i mogu da pobedim ako važne poene budem igrao bolje”.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.