Rodik: "Postoje ljudi koji bi voleli da me se reše"

Amerikanac Endi Rodik primoran je da u poslednjih godinu dana više vremena provodi po ambulantama i na kućnoj nezi nego na teniskim terenima.

Sa 29 godina Rodik smata da ne spada u veterane "belog sporta" iako ima i onih igrača koji u to vreme završavaju karijeru. Trenutno je na 30. mestu ATP liste, najnižem od 2001. godine ali ga to ne nervira koliko stavovi pojedinih kritičara, koji tvrde da mu je vreme za penziju.

U izjavi za Vol Strit Žurnal, američki igrač je naglasio da oseća "nepravdu u vazduhu" pošto ga mnogi novinari i ljudi iz tenisa ne vide više u vrhu ATP karavana, a on veruje da još mnogo može da pruži.

"Iz nekog, meni nepoznatog razloga, postoje ljudi koji bi voleli da me se reše. Ne vide me više na terenima, misle da sam završio s karijerom zbog povreda. Mislim da mogu još neko vreme da igram na visokom nivou i to ću im i pokazati. Neke igrače, dve godine mlađe od mene nazivaju nadolazećim zvezdama, a ja, navodno spadam u veterane", rekao je ljutito Rodik.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.