Nadal: "Danas sam zadovoljan"

US Open 2011: Pročitajte izjavu Rafaela Nadala koju je dao na pres konferenciji nakon pobjede nad Davidom Nalbandianom.
Izjavu je počeo konstatacijom da je zadovoljan svojom dnašnom igrom: "Veoma sam sretan zbog načina na koji sam odigrao prvi set, a i u drugom sam bio na veoma visokom nivou". "U prvom sam bio vrlo zadovoljan igrom i kada sam gubio sa 4:2 i 5:4 jer je on (Nalbandian, op. urednika), po mom mišljenju, igrao fantastično na početku. Nisam pravio neiznuđene greške, igrao sam sobro i trudio se da sačekam svoj trenutak“. Posle meča si izjavio da je ovo tvoj najbolji meč do sada – ima li još segmenata igre kojima nisi zadovoljan i na kojima bi morao da radiš? „Ne, danas sam zadovoljan skoro svime. Mislim da sam se kretao prilično dobro, a forhend i bekhend takođe su mi dobro funkcionisali. Jedino što sam odigrao vrlo loš gem kada je trebalo da završim meč na 5:3 u trećem setu, ali u ostatku meča sve je bilo kako treba“. Šta misliš o svojoj igri u prvoj nedelji turnira i o narednom meču? „Mislim da sam svakim danom sve bolji i da sam protiv Nalbandijana u pojedinim trenucima igrao na vrlo visokom nivou. Prethodne dvije sedmice ovde bile su sjajne – došao sam iz Cincinatija i već u ponedeljak sam trenirao. Posle Wimbledona sam imao povreda i nisam mnogo trenirao, svega sedam dana, ali zapravo tri dana sa pravom motivacijom. Bio sam pomalo umoran i fizički i psihički, ali posle dvije nedelje u Montrealu i Sinsinatiju, rekao bih da sam došao ovde adekvatno motivisan. To je za mene najvažnija stvar – da sam sretan dok igram tenis i da sam motivisan da svakog dana izađem na teren i igram najbolje što mogu. Što se tiče Milera, on je težak rival, već sam izgubio od njega na Wimbledonu 2005. godine. I ove godine smo imali težak duel na Wimbledonu, naročito u prva dva seta. On je veoma agresivan teniser sa fantastičnim servisom i moram da ga natjeram da se što više kreće jer mu je kretanje najveća mana, dok mu je ostatak igre zaista opasan“.

Pokreće Blogger.