Pogledajte kako je Serena Wiliams ponovo "pukla" na sudiju na US Openu

Prije dvije godine Serena Williams režirala je nezapamćen incident pri svom polufinalnom porazu na US Openu. Sličan ispad ponovila je prošle nedjelje na istom mjestu. Sve se odigralo u prvom gemu drugog seta finala US Opena sa Samanthom Stosur. Pri rezultatu 30-40, nakon što je uvjerljivo (2:6) izgubila prvi set, Amerikanka je pobjednički zaurlala poslije forhenda za koji je pretpostavila da je neodbranjiv.


Time je direktno narušila pravila teniske igre, a sutkinja Eva Asderaki ispravno je presudila poen u korist Australke. Dobijeni poen Stosur je bio dovoljan za vodstvo 1:0 u drugom setu.Izgubivši kontrolu Serena je verbalno vrijeđati sutkinju.


„Niste li vi osoba koja me sj..... prošli put ovdje. Da, to ste vi“, rekla je Williams sutkinji Asderak zamijenivši je za Louise Engzell, sutkinju u polufinalnom dvoboju protiv Kim Clijsters pretprošle godine.
„Prekršila sam, pravilo zato što sam izrazila samu sebe, zato što sam bila ja?! Koliko znam, u Americi smo. Zar ćete me kazniti zato što ću ispiti gutljaj vode? Znate što, nemojte me niti pogledati. Kažem vam, nemojte me čak niti pogledati. Kad me vidite nasuprot hodnika, krenite drugom stranom. Izgubili ste kontrolu, totalno ste izgubili kontrolu. Vi ste mrziteljica, ružni ste iznutra. Kakva bi mi osoba mogla ovako nešto napraviti“, izgovorila je bijesna Williams.Serena je na kraju izgubila meča, i odbila pozdraviti sutkinju. Ali, čestitala je svojoj protivnici.
 Iz Organizacijskog odbora turnira objavili su da je Serenin incident pod istragom. 

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.