Izjava Đokovića nakon finala

US OPEN 2011:Pročitajte dio izjave koju je Novak Đoković dao nakon pobjede u finalu US Opena nad Rafom Nadalom...

„Osjećao sam se potpuno iscrpljeno, psihički i fizički, ali sam osjetio veliko olakšanje u glavi – turnir je završen, a ja sam osvojio titulu, prvu u Njujorku. Nisam znao kako da proslavim, gledao sam sebi najbliže ljude, cio tim se radovao i to veselje mi je pružilo novu energiju“.

Ovom pobjedom Novak je u svoje vitrine uvrstio 3 od 4 grandslama, nedostaje mu još samo Roland Garros.

„Ja verujem da se sve stvari u životu dešavaju sa razlogom. Ne znam da li bi bilo isto ovako da sam pobjedio na Roland Garosu. Ono što me je obradovalo je da sam uspio da se oporavim posle polufinalnog poraza od Federera, koji je bio bolan, mislim da sam igrao odlično i da sam mogao i da dobijem. Posle toga sam uspio da se izdignem, igrao sam turnir života u Wimbledonu. Nakon toga sam imao uspjehe i na betonu, i na kraju osvojio i poslednji gren slem u sezoni. To je stvarno nevjerovatno, jako sam ponosan“.

Iako iza sebe ima gotovo perfektnu godinu, Đoković ne smanjuje ambicije.

„Svaki gren slem koji igram želim da osvojim, nema tu tajni. Uvijek sam imao visoke ambicije, najviše moguće ciljeve i to me je i dovelo dovde. Uvek sam vjerovao da mogu da budem broj 1 na svijetu i to sam govorio bez dlake na jeziku. Često sam i osuđivan zbog toga, što je i normalno, mlad teniser može da zvuči prepotentno, ali mislim da me je ta vjera u uspeh dovela dovde. Gren slem, Olimpijada, Dejvis kup, želim da osvojim sve bitno u ovom sportu, dokle god mi tijelo dozvoljava“.

Koliko je ova sezona uspješna za njega vjerovatno ni sam još nije svjestan...

„Biću svjestan svega kad se sezona završi, kad budem imao nekoliko sedmica odmora i osvrnem se na sezonu. Tek ću tad shvatiti šta sam sve postigao ove godine. Svakom teniseru je cilj u životu da osvoji gren slem i bude najbolji. Ja sam to sve ostvario u istoj godini, to je nevjerovatan uspjeh“.

John McEnroe je izjavio kako je Novakova sezona najuspješnija sezona u povijesti tenisa za jednog tenisera.

„Hvala mu. Jako mi laska da dobijem komplimente od strane igrača koji su obilježili istoriju ovog sporta. McEnroe je jedan od najboljih igrača tenisa i jedan od najharizmatičnijih. Mislim da je on bio jako interesantan karakter na terenu i van njega. I dalje ima sjajan stav u javnosti, pratim ga, uvijek smo imali odličan odnos, hvala mu na toj izjavi“.

Sljedeći zadatak na tenskim terenima za Novaka Đokovića je Davis Cup sljedećeg vikenda, polufinale protiv Argentine.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.