Davis Cup : Del Potro od subote trenira u Beogradu

Argentinski teniser Huan Martin del Potro u subotu je stigao u Beograd, gde ga naredne nedelje očekuje meč polufinala Dejvis kupa sa selekcijom Srbije.

Iako je Del Potro optimističan, sam priznaje da nije siguran kako bi on i njegovi saigrači mogli da pobede Novaka Đokovića.

“Iskreno da vam kažem, ni sam ne znam kako možemo da izađemo na kraj sa Đokovićem. Novak je, praktično, nepobediv ove sezone, apsolutno je zasluženo na prvom mestu na svetu, i verovatno će dobiti i protiv nas svaki meč koji bude igrao. Pored njega, imate i ostale dobre igrače koji čine snažan tim. Samim tim, vi ste glavni favoriti ne samo da nas dobijete sada u polufinalu, već i da osvojite titulu šampiona drugu godinu za redom”, naglasio je Argentinac."

Del Potro je istakao i gde vidi priliku za trijumf protiv Srbije.

“Svi poeni su podjednako važni. Ko zna kakav će raspored parova biti za prvi dan, pa dublove i onda u nedelju. Mi smo spremni na sve varijante. Meč u subotu, u konkurenciji parova jeste bitan, i tu vidimo svoju priliku, ali ako ne budemo dobri i u ostalim duelima, onda nam je džaba što ćemo dobiti dubl”, istakao je Del Potro i dodao da se ne plaši što će cela “Beogradska arena” biti protiv Argentinaca, “Ne plašim se, jer ja sam Argentinac. U našoj zemlji se navija isto tako žestoko kao i u Srbiji, pa sam navikao na vruću atmosferu i ‘pakao0 sa tribina. Očekujem da u Beograd dođu i fanovi iz Buenos Airesa, da nas podrže i naprave tu kontratežu domaćim navijačima”.

Dan pre Del Potra u Beograd su stigli Huan Ignasio Čela i selektor Tito Vaskes. U subotu uveče stigao je i ostatak ekipe, odnosno David Nalbandijan i Huan Monako, ali ne istim letom kao i Del Potro.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.