US Open 2011 : Izjava Federera nakon meča s Čilićem

Rodžer Federer rekao je da je presudan bio početak trećeg seta,posle pobjede nad Hrvatom Marinom Čilićem u trećem kolu US opena.

Mislim da je bio težak meč, kao što sam i pretpostavljao, i srećan sam što sam imao odgovor na brzinu njegovih udaraca i na njegovu dobru igru".

"Bilo je nezgodno, naročito kada je bilo 1-1 u setovima. Mislim da je ključni momenat bio na početku trećeg seta jer je psihološka prednost bila na njegovoj strani".

"Nisam servirao ni riternirao na način na koji sam želeo, ali uspeo sam da preokrenem stvari i da u jakom ritmu okončam set.. Zatim je u četvrtom setu sve bilo lakše. Bio je to u stvari težak meč od početka, on je mogao da dobije i prvi set“.


Po tvom mišljenju, koliko je opomena za prekoračenje vremena uticala na Čilića? Posle toga je napravio duplu grešku i izgubio set.

„Da li je napravio duplu grešku zbog opomene? Možda. Ne mislim da je zbog toga. Opomena je došla niotkuda. Dođu niotkuda i više se vrate. Vidite, ako mu je stvarno bilo potrebno previše vremena, mislim da je upozoranje u redu, ali ne treba biti previše strog i kažnjavati oduzimanjem poena. Mislim da je Marin igao prilično brzo, kao i ja. Bila je to teška odluka, ali pretpostavljam da je bila pravedna“.


Obično ovde igraš u večernjem terminu, sada si igrao u jedan popodne kada je stadion polupun. Kakva je razlika?

„Ne, mislim da polovinu mečeva igram danju, a polovinu uveče. Mislim da je dobro mešati, ne mogu svaki put da igram uveče, a znam da i CBS nekada traži da vikendom igram preko dana. Mi treniramo 90% vremena po danu, tako da je prirodnije igrati po danu nego uveče. Uveče su tu svetla, samo jedan meč se igra i pažnja je samo na vama. Na ostalim GS turnirima i igra se samo danju, tako da mi je sasvim normalno da igram u jedan popodne“.

Kako ocenjuješ svoju igru ove nedelje, jesi li na pravom putu?

„Da, na pravom sam putu jer sam još uvek na turniru i to je najvažnije. Ozbiljno govoreći, nije me briga kako igram. Želim da igram na svom maksimumu svaki put i da se osećam neverovatno, ali to nije realno. Svako ko ide na posao zna da nije sve divno kao što se želi, pa i mi prolazimo kroz ister stvari. Ali to je lepota ove igre – pronaći put do pobede i kada ti ne ide i kada se ne osećap najbolje, a to sam ja danas možda uradio. Bio je zabavan meč, publika je neverovatna i daje inspiraciju da igrate na najvišem nivou“.

1 komentar:

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.