US Open 2011 : Izjava Federera prije polufinala s Đokovićem

Rodžer Federer je na US openu uspjeo da pobjedi Žo-Vilfrida Congu i dođe do polufinalnog okršaja sa Novakom Đokovićem.

Ove sezone Rodžer je izgubio tri puta od srpskog tenisera, ali je dobio poslednji meč, na Rolan Garosu.

„Zaista se radujem tom okršaju. On je imao neverovatnu godinu. Zaista je povećao nivo igre, ali spreman sam da odgovorim na to".


Treći teniser sveta priznao je da mu je kroz glavu prošao meč sa Vimbldona, kada je izgubio od Conge iako je vodio sa 2-0 u setovima.

„Jeste, pao mi je taj meč nekoliko puta na pamet. Mislim da sam sada doneo prave odluke, mnogo bolje nego što sam to činio na Vimbldonu i pogotovo u Montrealu, gde sam bio veoma nezadovoljan svojom igrom. Mislim da je poraz u Montrealu bio ključan za moju današnju pobedu“.


Finale će se igrati u ponedeljak, a Federer je saglasan sa tom odlukom organizatora. 
„Mislim da na kraju nije ni važno kada će se igrati. Ali, poštenije je prema igračima iz donjeg dela žreba da se finale igra u ponedeljak, tako da mislim da je doneta prava odluka. Ipak, mislim da problem leži negde drugo. Ovo je četvrta godina u nizu da se finale igra u ponedeljak. To ili može da postane redovno ili da promenimo neke stvari. Mislim da nije izvodljivo da prva runda traje tri dana, a onda da imamo ’Super Subotu’. To ne može tako“.


Potom je i Rodžer izneo slične argumente kao Mari i Nadal na svojim konferencijama za medije. 
„Mislim da televizija ne sme da nameće diktat i da se samo zato finale igra u nedelju, a polufinale u subotu, pa da posle nemamo istinskog šampiona, Jednostavno, ne mislim da je to cilj svega“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.