US Open 2011 : Izjava Murraya prije polufinala s Nadalom

Britanac Andy Murray rekao je da na tvrdoj podlozi ima šansu protiv drugog tenisera sveta Rafaela Nadala.
Murray i Nadal sastaće se u subotu u polufinalu US opena, što će biti treći Gren slem za redom da igraju jedan protiv drugoga.


Na Rolan Garosu i Vimbldonu slavio je Španac, koji je u meč ulazi sa velikim samopouzdanjem nakon fantastične partije protiv Endija Rodika.

Koliko si zadovoljan igrom s obzirom na protivnika i okolnosti?

„Mislim da je nivo tenisa danas bio veoma visok. Mislim da sam odigrao zaista dobro. Čisto sam udarao lopticu . Kada on servira, jedina opcija koju imate je da vratite servis i nekako počnete poen. Nalazite se pod velikim pritiskom kada vi servirate i onda ne želite da žurite i igrate previše agresivno. Nisam mu dao puno prilika za brejk.“


Izgleda da će u polufinalu igrati četiri najbolja tenisera. Da li možeš nešto da nam kažeš na tu temu?

„To je dobro za tenis. Mislim da svi igraju najbolje na Gren slemovima ove godine. To verovatno i publika želi da vidi. To se dogodilo na Rolan Garosu i umalo se nije dogodilo i na Vimbldonu. Rodžer je izgubio u četvrtfinalu. Na Australijan openu Rafa se povredio. Drago mi je da sam deo te četvorke.“


Ponovo ćeš igrati protiv Rafe u polufinalu. Da li osećaš da svaki put u polufinalnim duelima sa njim naučiš nešto novo? 
„Pa, već sam ga pobedio u polufinalu Gren slema, pobedio sam ga i na Australijan openu. U oba slučaja to je bila tvrda podloga. Mislim da mi ova podloga odgovara protiv njega. Na Rolan Garosu razmuljivo nisam bio favorit, a na Vimbldonu sam imao šansu, ali on i tamo igra sjajno. Mislim da je na tvrdim podlogama u Severnoj Americi uvek neizvesno protiv njega.“


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.