Del Potro: "Odigrao je odlučujući set sa više samopouzdanja od mene"

Roland Garros 2012: Huan Martin del Potro izjavio je da nije imao problema sa kolenom, koje ga muči već duže vreme, u poraz od Rodžera Federera u četvrtfinalu Rolan Garosa.
Del Potro je dobio prva dva seta, ali je posle lekarskog tajm-auta osvojio još samo pet gemova do kraja meča.

“Doktor mi je dao lekove protiv bolova, ali bio je tu i da mi podesi steznik, niša posebno. Koleno nije uticalo na moje kretanje posle drugog seta. Još nisam imao vremena da detaljno analiziram meč”.

“Igrao sam veoma dobro u početku, a onda je on počeo da igra bolje. Promašivao sam servise, početni udarac nije mi bio dobar kao u prva dva seta, a onda ni moja igra nije bila ista. U petom setu je spasao brejk loptu i to je bio jedan od presudnih momenata. Odigrao je odlučujući set sa više samopouzdanja od mene”, dodao je Delpo.

Argentinac je još rekao da je njegov nivo igre pao, a da je Federerov porastao posle drugog seta, kao i da mora da nauči nešto iz poraza.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.