Nadal: "Zadovoljan sam igrom, ali uvijek može bolje"

Roland Garros 2012: Rafael Nadal posle lake i ubedljive pobede nad Davidom Fererom izjavio je da zadovoljan, ali da nije igrao savršeno.

"Verovatno sam igrao svoj najbolji tenis na Rolan Garosu ove godine. Vremenski uslovi nisu bili idealni zbog vetra. Ipak, ne može se moja igra nazvati savršenom, jer ja verujem da uvek može bolje", rekao je šestostruki osvajač Rolan Garosa.

Nadal je dodao da igra sa manje energije i da su njegovi dobri rezultati posledica svakodnevnog rada.

„Ne posedujem više ludu energiju koju sam imao u prvim profesionalnim godinama, ali mislim da samu napredio svoj behend i servis. Rezultati koje sam ostvario na Rolan Garosu su impresivni, ali nisam u oblacima. Dobri rezultati su posledica svakodnevnog rada.“

Špnaca je zadovoljan jer smatra da u Parizu igra bolje nego pre godinu dana.

„Trenutno sam srećan jer mislim da igram bolje nego prošle godine, ali to ne mora da znači ništa u finalu, u nedelju."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.