Roland Garos: Šarapova u finalu

Roland Garros 2012: Marija Šarapova plasirala se u filane turnira u Parizu i samim tim od ponedeljka biti će prva teniserka svijeta.

Ruskinja je za jedan sat i 20 minuta savladala Kvitovu sa 6-3, 6-3, plasiravši se tako u finale pariškog Grand Slam turnira. U meču nije bilo mnogo neizvjesnosti, tek jedan break za češku teniserku, dok je Šarapova uspjela četiri puta oduzeti servis protivnici.

"Oduvijek sam sanjala finale i sada sam konačno dobila priliku za to. Igrala sam dobro, zadovoljna sam", kratko je prokomentarisala Šarapova po završetku meča.

Nakon današnje pobjede Ruskinja će zasjesti na prvo mjesto svjetske WTA liste, koja će izaći u ponedjeljak.

"To je zaista posebno za mene. Prije nekoliko godina imala sam operaciju ramena i bila sam rangirana negdje preko stotog mjesta, a sada sam opet broj jedan. Sutra ću se odmoriti, imam slobodan dan i biću spremna za finale", dodala je Šarapova, potom se osvrnuvši na svoju protivnicu u finalu, Italijanku Saru Errani:

"Ona igra dobar tenis i odlična je na šljaci. Bit će to pravi izazov za mene, a svakako da ću pokušati pobijediti."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.