Djoković vjeruje da može do pobjede

Novak Djokovic
Nakon teške pobjede protiv brazilca Bellucija Novaka Đokovića čeka težak ispit u finalu protiv "kralja šljake", španca Rafaela Nadala.


Prije dvije godine su na istom mjestu njih dvojica su odigrali fantastično polufinale koje je Nadal na kraju dobio sa 3-6, 7-6, 7-6. Taj je meč trajao nekoliko minuta preko četiri sata.

''Naravno da se sjećam tog meča. Mogao sam ga dobiti, bio sam jako blizu. No, nedjelja je nova prilika, a ogledi protiv Nadala su uvijek ogromna motivacija i pravi test za mene. Posebno kada se nađemo na "njegovoj" zemljanoj podlozi,'' rekao je Đoković i nastavio:

''Ove smo godine imali dva odlična meča, ali ovo finale u Madridu će biti nova priča. Mislim da je naš susret sjajna stvar, kako za turnir, tako i za publiku. Nadam se da ćemo biti na nivou, a iskreno vjerujem u sebe. Velika vjera i samopouzdanje mi je potrebna protiv Nadala na zemlji.''


O meču s Belluccijem Đoković je rekao:
''Bio je bolji set i pol. Agresivniji. No, stalno sam vjerovao u sebe i u pobjedu u tom meču. I kada sam napravio prvi break u meču stvari su se ipak okrenule na moju stranu.''

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.