Tenis u SAD-u polako propada.Rodik posljedni broj 1 kod Amerikanaca

Od kada se vodi rang lista tenisera, 1973, odnosno teniserki dvije godine kasnije, po prvi put se desilo da Sjedinjene Američke Države nemaju svoje predstavnike među deset najboljih ni na WTA ni na ATP listi
Kod muškaraca, Mardi Fiš je 11, plasiran tik ispred sunarodnika Endija Rodika, dok je i poslednja američka teniserka napustila top 10, jer je odsustvo koštalo Serenu Vilijams pada na 17. poziciju.
Od nekadašnje teniske sile, koju su predvodili Džimi Konors, Džon Mekinro, Kris Everet, Pit Sampras, Andre Agasi, Džim Kurijer, Lindzi Devenport, sestre Vilijams, kao i naturalizovani igrači poput Lendla, Navratilove i Monike Seleš, SAD su postale samo prosečni učesnici "belog sporta". Nove, mlade nade postoje, ali ne uspjevaju da opravdaju velika očekivanja.

"Sve ovo jasno pokazuje koliko je nisko pao američki tenis", kaže Betani Matek-Sends, koja je najbolje plasirana Amerikanka iza sestara Vilijams, 17. Serene i 19. Venus.

Nekadašnji asovi, sada već bliži zalasku karijere nego zenitu poput Endija Rodika, sležu ramenima.

"Zbunjuje me sve ovo. Pitam se često 'Da li sam i sam odgovoran za ovakvo stanje? Davao sam sve od sebe, evo, već više od jedne decenije, ali neki drugi ljudi su zaduženi da stvaraju nove asove. Što se mene tiče, radim svoj posao najbolje što mogu već dugo vremena", kaže Rodik, poslednji američki "broj 1" svetskog tenisa, i to iz 2003. kada je imao 21 godinu.  

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.