Rim: Izjava Đokovića nakon polufinala

ATP RIM 2012: Novak Đoković je polufinalnom meču igranom sinoć savladao Rogera Federera sa 6-2, 7-6. Donosimo vam izjavu pobjednika, kao i komentar poraženog Federera nakon meča.

„Kad god igram sa njim očekuje se težak meč. On je pravio dosta grešaka u odnosu na prethodne mečeve koje je odigrao ovde i u Madridu. Znao sam da ukoliko budem imao mali pad koncentracije i da ukoliko mu dozvolim, vratiće se u meč. To se i desilo. Uprskos tome, mislim da sam fantastično igrao i da je ovo moj najbolji meč ove godine na šljaci.“ izjavio je Đoković.

Federer je, posle meča, rekao da je Novak pokazao zašto je najbolji na svijetu.

„Svi aspekti moje igre su sjajno funkcionisali osim servisa koji je oscilirao. Međutim, u momentima kada je trebalo, servirao sam dobro i to je bitno.“

Novakov protivnik u borbi za titulu kao i prošle godine biće Rafael Nadal. Biće to njihov treći međusobni duel ove sezone. Đoković je bio bolji u Melburnu, Španac u Monte Karlu.

„Rafa je igrač sa kojim sam se najčešće sastajao u svojoj karijeri, osigrali smo više od 30 mečeva na različitim podlogama. On ima pozitivan skor u našim susretima na ovoj podlozi, ali ja sam u dobroj formi u posljednje vrijeme, podižem nivo igre iz meča u meč i nadam se da ću ući u meč sa puno koncentracije i bolji će pobijediti.“ reako je Novak Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.