Šarapova: "Ovo je odlična pobjeda za mene"

WTA Rim Open 2012: Po drugu godinu u nizu Marija Šarapova osvojila je jaki WTA turnir u Rimu. U završnom, superdramatičnom dvoboju s aktualnom osvajačicom Roland Garrosa Na Li, pobijedila je 4:6, 6:4, 7:6 (5) poslije dva sata i 52 minute igre i došla do svog 26. pojedinačnog naslova u karijeri. Ovaj meč je prekidan zbog kiše i ukupno s prekidima trajao je skoro pet sati.

"Kiša mi ne smeta, čak mi je i draga. Pomogla mi je kada sam osvojila Wimbledon. U polufinalu je počela padati kada sam gubila protiv Lindsay Davenport. Danas je teren bio mokar i sklizak kada samo nastavili, ali sudac nam je rekao da je to naša odluka. Obje smo željele nastaviti", rekla je nova-stara pobjednica.

"Ovo je odlična pobjeda za mene uoči Roland Garrosa. Znam kako je Li ondje igrala prošle godine i znam na kojoj razini je sposobna igrati na zemlji. Odlično se brani i kreće, vrhunska je tenisačica na svim podlogama. Ova pobjeda mi daje mnogo samopouzdanja. Bit će lijepo sada imati tjedan dana odmora nakon što sam igrala tri turnira u posljednja četiri tjedna. Imat ću vremena za oporavak, i fizički i psihički." - Marija Šarapova

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.