Nadal: " Nisam igrao dobro, mogu bolje"

ATP Rim Open 2012: Rafael Nadal osvojio je šestu titulu na turniru u Rimu, ali smatra da može još bolje da igra.

"Ne mislim da sam igrao dobro. Mogu bolje. Kada ne servirate 100 % perfektno onda imate problema sa teškim povratnim loptama. Trudio sam se da igram što agresivnije i bolje sam 'hvatao' lopte nego prošle godine", rekao je Nadal.

Pored skidanja krune dosadašnjem vladaru "večnog grada", Nadal je u prvi plan istakao pobede i nad ostatkom konkurencije.

"Drago mi je što sam osvojio turnir u Rimu bez izgubljenog seta. A igrao sam protiv najboljih igrača na svetu poput Berdiha, Ferera i Đokovića. Ovaj trofej ću držati u mojoj spavaćoj sobi. Sve mi je ovo kao san.  Imam dovoljno samopouzdanja da igram na pravom nivou. Nadam se da ću nastaviti sa ovakvim nastupima", rekao je Nadal.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.