Federer zadovoljan formom

-"Iza mene je razdoblje svakodnevnog rada u teretani kojim sam se pokušao optimalno pripremiti za predstojeću sezonu turnira zaključno s Wimbledonom" – rekao je u Madridu Roger Federer
Švicarski je tenisač ponovio da je zadovoljan svojom dosadašnjom formom u sezoni, te izrazio želju da nastavi igrati na vrhunskoj razini još dugi niz godina.

- "Jednom kad dostignete dobru razinu igranja tenisa, to vas stalno iznova puni novom motivacijom. Nadam da ću još dugo trajati" - rekao je Federer.
Osvojio je ove godine Švicarac turnir u Dohi na samom startu godine. Trenutačno je na omjeru 24-5, a čak je tri puta u 2011. poražen od Novaka Đokovića, koji mu je oduzeo drugo mjesto ne ATP-ovoj ljestvici.

- "Mučio sam se u Dubaiju kada sam od Đokovića u finalu izgubio u dvama setovima. U Miamiju sam igrao daleko bolje i sve je bilo u redu do polufinalnog poraza od Nadala" - dodao je.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.