US Open 2011 : Murray jedva u naredno kolo

U petak je opasno visio jedan od četvorice glavnih favorita, Andy Murray, koji je prije dva tjedna u Cincinnatiju najavio vlastite ambicije osvajanjem tamošnjeg Masters 1000 turnira, uz predaju Novaka Đokovića kod zaostatka od 6:4 i 3:0 u finalu. Nizozemac Robin Haase, prošlotjedni polufinalist Winston-Salema i pobjednik na zemlji Kitzbühela s početka kolovoza, ozbiljno je zabrinuo četvrtog na svijetu, imao 2-0 u setovima, da bi u ostatku meča stvari ipak otišle u očekivanom smjeru.

Murray se na putu do 6:7(5), 2:6, 6:2, 6:0 i 6:4 "probudio" kada je postalo vrlo opasno, a u petom setu izdržao i Haaseov povratak nakon zaostatka od 4:0. U tom dijelu meča, Nizozemac je nadoknadio čitav zaostatak i poravnao na 4:4, da bi posljednja dva gema otišla na stranu favorita.
Kretao sam se zbilja loše u prva dva seta, zbog toga sam radio dosta pogrešaka kakve inače ne radim", bacio je Škot pogled unatrag na težak posao u drugom kolu: "Kada sam se natjerao da vraćam što više njegovih napada i na borbu dobio nekoliko poena, došao sam do breaka u trećem setu i nakon toga počeo igrati i kretati se bolje".

"U petom setu sam se osjećao najmirnije moguće, čak i kada se on počeo vraćati. Nije bilo panike, nije bilo frustracije, ostao sam koncentriran i uspio izvesti preokret. Bio sam nešto čvršći od njega i zbog toga sam pobijedio", dodao je četvrti nositelj, kojeg u trećem kolu čeka Feliciano Lopez, vrlo drag tenisač Murrayevoj majci, koji je u petak s 5:7, 6:4, 7:6(3) i 7:6(5) izdržao izazov kanadskog kvalifikanta Vaseka Pospisila.

Murray i Lopez išli su jedan na drugoga i na posljednjem Grand Slam turniru, u četvrtfinalu Wimbledona, kada je Škot slavio sa 6:3, 6:4 i 6:4. Četvrti na svijetu slavio je i u njihova četiri preostala međusobna susreta, sa samo jednim ispuštenim setom, lani u polufinalu Los Angelesa, kada je bilo 6:0, 1:6 i 6:4.


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.