WTA US Open 2011: Izjava Ane Ivanović pred meč sa Serenom

Ana Ivanovićeva je do plasmana u osminu finala došla pobjedom nad domaćom teniserkom Sloun Stivens, dok je mlađa od sestara Vilijams Serena pobjedila četvrtog nosioca Beloruskinju Viktoriju Azarenku.

„Radujem se duelu sa Serenom. Sigurno je da je Serena jedna od najboljih teniserki sveta. Teško je kad već u ovoj fazi takmičenja imate takvog rivala. Bez sumnje, ona je favorit. Ipak, i ja igram dobro, ponovo uživam u tenisu i pružiću joj snažan otpor“, rekla je Ivanovićeva.

Ivanovićeva se osvrnula i na meč protiv Stivensove u trećem kolu poslednjeg Gren slema sezone.

„Bila sam malo nervozna u tom meču, jer je kao domaća teniserka imala podršku publike“, navela je Ivanovićeva, „Mislim da sam dobro počela, bila sam agresivna, što je bilo posebno važno, jer je do sada nisam videla mnogo puta kako igra, znala sam da može da odigra dobro. Pokušala sam da je pritisnem i to mi je pošlo za rukom. U drugom setu je podigla nivo igre i vodile smo pravu borbu, ali sam bila smirena na kraju“.

Na pitanje da izgleda da sada više uživa u tenisu nego ranije, srpska teniserka je odgovorila:

„Radom dobijate na samopouzdanju i kada to imate, više i uživate u mečevima. I to sam vratila, sada mnogo više uživam u igri i vidi se promena, jer više ne sumnjam toliko u sebe kada izađem na teren i mogu mnogo slobodnije da igram“.

Ivanovićevoj je plasman među 16 najboljih u Njujorku najbolji rezultat na nekom Gren slemu u poslednje dve godine. Njena sledeća protivnica Vilijams do sada je tri puta osvajala turnir u Njujorku, a u dosadašnja dva međusobna duela, Amerikanka je oba puta slavila.

„Možda ću sada imati priliku da se revanširam Sereni“, zaključila je srpska teniserka.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.