WTA Miami: Uspješan povratak Alise Klejbanove

Alisa Klejbanova je u prethodnih godinu dana vodila veliku životnu bitku pošto joj je na 22. rođendan konstatovan rak limfnih žlezda. Velika nada ruskog tenisa odnela je pobedu u borbi protiv opake bolesti, a Klejbanova se dodatno potrudila da cela priča ima još lepši ton jer se na teren vratila pobedom.

Ruskinja je dobila specijalnu pozivnicu organizatora turnira u Majamiju i apsolutno opravdala njihovo poverenje. Joana Larson iz Švedske je dobila prvi set rezultatom 6:2, ali je Klejbanova smogla snage da napravi preokret za 2:1 u setovima (6:3, 6:2).

"Presrećna sam što sam pobedila, iako ne bi ništa promenilo i da sam izgubila. Uživala sam igrajući tenis, ponovo sam osetila te emocije na terenu i to mi je veoma nedostajalo. Bio je ovo jako emocionalan meč za sve u mom taboru, nije to bio samo duel prve runde", rekla je Klejbanova.

Klejbanova će u drugoj rundi igrati protiv sunarodnice Marije Kirilenko.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.