Izjava Federera nakon titule u Indian Wellsu

Roger Federer pričao je nakon trijumfa u Indian Wellsu o povratku na prvo mesto na ATP listi i osvajanju titule na Gren slemu.
Švajcarac je dobio 39 od poslednjeg 41 meča, a u tom periodu je osvojio čak šest titula.

„Prvo mesto nije trenutno cilj, iz prostog razloga što ne mogu da budem broj jedan jer je Novak u poslednjih 12 meseci igrao neverovatno“, rekao je Federer.

„To što sam ja u sjajnoj seriji ne znači da on nije. Možda on uđe u još jednu sjajnu seriju, možda Rafa ponovo osvoji sve turnire na šljaci. Tada bi dolazak na prvo mesto za mene postao veoma težak. Obožavam da osvajam turnire, posebno nakon što uložim puno rada i kada se žrtvujem igrajući toliko mečeva. Time sam zadržao dobar momenat i podigao samopouzdanje.“

Rekorder po broju Gren slem titula dodao je da je prošle godine bio možda i nepravedno osuđivan zbog loših rezultata na najvećim turnirima.

„Mislim da igram ekstremno dobro još od Rolan Garosa prošle godine. Ali ljudi mi to nisu priznavali jer nisam osvajao te turnire. I na Vimbldonu se dogodila ista stvar. Mislim da sam igrao zaista dobro, baš kao i na US openu.“

Na Rolan Garosu Federer je u finalu izgubio od Nadala, na Vimbdlonu ga je u četvrtfinalu pobedio Conga, a na US openu Đoković u polufinalu.

„To je bio težak period za mene. Bilo je važno da ostanem miran, da nastavim sa vrednim radom i da možda napravim male korekcije i nadam se da će sreća biti na mojoj strani. Neverovatno je kako se sve okrenulo od sezone u dvorani krajem prošle godine počevši u Bazelu. Osvojio sam šest od osam turnira, to je prilično čudesno.“

Mnogi govore da Federer igra trenutno najbolji tenis u svojoj karijeri.

„Pa, ne znam. Mislim da sam poslednja tri meča odigrao stvarno sjajno, a očigledno je da je i poslednjih šest meseci bilo veoma dobro. I pre toga je bilo odlično. Jednostavno, srećan sam jer se osećam zdravo i imam želju za igranjem. Uživam u životu. Mislim da igram ekstremno dobro. Da li je to najbolji tenis koji sam igrao u životu, nikada neću znati.“

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.