Federer: " Rafa i ja imali smo vrhunske mečeve širom svijeta"

ATP Indian Wells 2012: Roger Federe pobjdom nad huna Martin Del Potrom plasirao se u polufinale Indian Wellsa gdje če igrati sa Rafealom Nadalom.

“Odigrao sam sjajan meč, očekivao sam od sebe da bude tako s obzirom da sam se mučio sa Belučijem u prethodnoj rundi. Srećan sam što sam odigrao tako dobro protiv odličnog igrača i što sam nastavio niz pobeda protiv njega”, rekao je Federer, koji je u petak četvrti pu ove godine dobio Argentinca.

Naredni rival je Rafael Nadal, kojeg je savladao samo devet puta u 27 međusobnih okršaja.

“On ima sjajnu radnu etiku i jedan je od najboljih tenisera svih vremena. Imali smo vrhunske mečeva širom svijeta, tako da nešto slično očekujem i od ovog”.

Del Potro je izjavio da je Federer igrao bolje od njega i dodao je:

“Nisam bio koncentrisan sve vreme meča i nisam se osećao komforno na terenu. Međutim, to je moj problem, Roger je svoj posao odradio na pravi način”.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.