Federer i Đoković bez problema prošli dalje

ATP Dubai 2013: Roger Federer je za razliku od prvog meča protiv Maleka Jazirija odigrao značajno bolje i upisao je pobjedu u dva seta protiv Marcela Granollersa. Odlično je servirao, osvojio 84 posto poena na prvom servisu i općenito odigrao je značajno agresivnije i bolje, posebno u ključnim trenucima.

"Drugi i treći set iz prvog kola i ova dva seta bili su prilično dobri i zadovoljan sam kako sam reagirao nakon što sam vrlo loše otvorio turnir. Mislim da sam u ovom meču bio puno bolji nego u prvom, imao sam dobar i jasan plan i bio sam svjestan što mogu, a što ne mogu učiniti", rekao je Federer.

U četvrtfinalu je i Novak Đoković koji je protiv Roberta Bautiste Aguta mogao i ranije završiti posao. Imao je set i 5:3, servirao je za meč, ali se Bautista Agut vratio i usput spasio četiri meč lopte. Otišlo se u 13. igru gdje je Đoković pokazao da je kvalitetniji te je sa 7:4 prošao dalje.

"Igrao sam na jako visokoj razini najvećim dijelom meča i onda mi se kao u prvom kolu dogodio loš servis gem baš kada sam trebao završiti posao. Roberto se borio, pokazao je da je veliki borac, nikada nisam igrao protiv njega i nisam znao što mogu očekivati", komentirao je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.