Serena: Đoković? On je kao životinja!


Najbolja teniserka sveta  na molbu da kaže šta misli o drugom broju 1, Novaku Đokoviću imala je sam reći najbolje o Đokoviću.

– On je fantastičan. On je kao životinja. On je potpuno perfektan – nabrajala je Serena ne štedeći komplimente na račun Srbina.

A koji bi kvalitet uzela od kolege po svetskoj kruni?

– Njegovu spremnost, fitnes. Uvek je maksimalno spreman, nikada se ne umara. Zaista je veliki šampion.
Tako se Serena posle jednodnevnog zakašnjenja pojavila pred sedmom silom u Dubaiju. Iako je već u petak, kada je u Dohi pobedila u četvrtfinalu, obezbedila povratak na broj 1, nije joj bilo svejedno što je u finalu izgubila od Viktorije Azarenke, teniserke koju je srušila sa vrha.
Međutim, ono što je sada najvažnije – Serena je posle oko 2,5 godine ponovo na prvoj poziciji VTA liste, tamo gde svi misle i da pripada.

– Već sam na sledećem turniru i već moram da razmišljam, dobro, ja sam broj 1, ali moram da igram bolje ove nedelje – nasmejala se Amerikanka na činjenicu da nema kad ni da proslavi tako veliki uspeh.
Postala je najstariji broj 1 u istoriji. Nekada su teniserke u njenim godinama, pa i mlađe, prestajale da igraju, a ona kao da tek počinje.

– Mislila sam da ću se oprostiti sa 27 godina, pa sa 28, a sada imam 31 i osećam se najbolje. Imam i manje povreda. Sada zaista ne znam dokle ću da igram, ne želim da stavim nijednu brojku na to. Stvarno se dobro osećam. Nijednog trenutka nisam razmišljala o povlačenju

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.