Šta Rodik radi nakon penzionisanja?

Nekada  najbolji teniser na svetu Amerikanac Endi Rodik (30), koji je karijeru završio na poslednjem US openu, pronašao je zanimaciju za „penzionerske” dane - igraće golf.

Rodik je prvi put učestvovao na jednom turniru, na revijalnom takmičenju u Kaliforniji, gde tradicionalno igra po 156 profesionalaca i amaterskih zaljubljenika, a partner mu je bio Džon Malindđžer.

- Nije lako uporediti bavljenje tenisom i golfom. Dok sam igrao na ATP turu, znao sam šta radim i kad mi nije bio dan. Ovde osećam da polovina gledalaca udara lopticu bolje od mene. O golfu, međutim, znam mnogo, ali ne planiram da igram profesionalno. To mi je zadovoljstvo. Na terenu sam tri-četiri puta nedeljno. Mi, profesionalni sportisti, jednostavno ne možemo da pobegnemo od trenažnog procesa ni kada završimo karijeru. Na turniru mi je bilo lepo, iako sam mogao malo bolje da igram”, preneo je svoje utiske američki teniser, nekada vlasnik najbržeg servisa svih vremena, koji je jedinu gren slem titulu osvojio na US openu pre deset godina (finalista Vimbldona 2004, 2005. i 2009).

U Americi ima oko 26 miliona registrovanih igrača golfa, a da teniseri vrlo rado upražnjavaju ovaj sport pravi primer je prvi igrač sveta,  Novak Đoković i Rafael Nadal, koji često u pauzama između turnira uzima palicu u ruke i relaksira se udarajući belu lopticu.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.