Nadal:Bitno je vidjeti mogu li izdržati bol i proći tri uzastopna turnirska tjedna


Nakon što je posljednji put bio u akciji u prošlogodišnjem porazu od Čeha Lukaša Rosola u drugom kolu Wimbledona, Rafael Nadal priprema se za povratak na teren poslije duge stanke zbog ozljede lijevog koljena. Trenutno peti tenisač svijeta vratit će se na ATP Tour početkom veljače na zemljanim terenima Vina del Mara, a najavljujući povratak, istaknuo je da mu je najbitnije kako će koljeno izdržati prvi pravi test...

Zbog duge stanke uzrokovane ozljedom koljena, Rafael Nadal će ove sezone imati malo drugačiji raspored turnirskih nastupa nego je to bio slučaj posljednjih godina, s prvim nastupima na zemljanim terenima već u veljači u Južnoj Americi. Nadal je odlučio da je to najbolji izbor za prve mečeve poslije pauze, a u planu su mu tri turnira, u čileanskom Vina del Maru, brazilskom Sao Paulu i meksičkom Acapulcu.

Prvi će na redu biti Vina del Mar, koji se igra sljedećeg tjedna, a uoči puta u Čile, Nadal obavlja posljednje pripreme na svojoj rodnoj Mallorci.

"Motivacija i želja su veliki, vrlo sam sretan što ću ponovno igrati", rekao je trenutni svjetski broj pet na susretu s novinarima poslije treninga: "No, trebam biti strpljiv, moram vidjeti kako će koljeno reagirati poslije stanke, dugo me nije bilo na vrhunskoj razini."
"Najvažnija stvar mi je koljeno", nastavio je Nadal: "Bitno je vidjeti mogu li izdržati bol i proći tri uzastopna turnirska tjedna. Prođe li uspješno, bit će to velika stvar za mene jer će me čekati tri tjedna pripreme za ostatak sezone."

"Znam da će prva tri turnira biti teška, neće biti jednostavno doći do rezultata, ali pokušat ću sve da uspijem. Trebat će mi nekoliko tjedana da vidim kako se stvari razvijaju", zaključio je 26-godišnji Španjolac.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.