Wozniacki: Titula najbolje na svijetu me demotivisala


Danska teniserka Carolin Wozniacki izjavila je da je prvo mjetso na WTA listi demotivisalo i da nije imala neku pretjeranu želju za igranjem tenisa , nakon što je ostvarila taj san.

„U jednom trenutku sam osetila da je sve postalo posao“, rekla je 22-godišnja teniserka. Ona je u oktobru 2010. postala svetski broj jedan i na toj poziciji je provela 67 nedelja, da bi potom do kraja sledeće godine pala na 10. poziciju.

Carolin je ispričala kako joj je bilo teško da ostane motivisana pod tolikim pritiskom od strane sponzora, fanova i medija. Takođe, rekla je i da joj tenis više nije bio zabavan, ali i da je uspela da prebrodi to. 

„Morate da se saberete i kažete: u redu, radiš ono što voliš i uživaš u onome što radiš. Osetila sam kako mi se vratila glad i želja za igrom, kao kad sam bila dete. Samo sam želela da igram. Samo sam želela da budem tamo“, izjavila je dankinja. 

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.