Nadal u polufinalu

Vina del Mar 2013:  Rafael Nadal u petak je uspješno prošao svoj drugi nastup u singlu nakon povratka poslije višemjesečne stanke zbog ozljede koljena. Još uvijek u traženju svoje najbolje igre, Nadal je poslije pobjede nad Danielom Gimeno-Traverom i prolaska u polufinale ATP turnira na zemlji Vina del Mara bio zadovoljan vlastitim izdanjem, a naravno, i rezultatom u četvrtfinalnom ogledu sa sunarodnjakom.

S tri breaka u meču, Rafael Nadal je u petak u četvrtfinalu Vina del Mara došao do 6:1 i 6:4 protiv Daniela Gimeno-Travera, probivši se u polufinale svojeg prvog turnira poslije više od pola godine duge stanke zbog ozljede lijevog koljena. Poslije pobjede nad slabije rangiranim sunarodnjakom, Španjolac je otkrio da se sve ugodnije osjeća na terenu, dodajući da je zadovoljan smjerom u kojem ide tako rano po povratku mečevima.
"Ovog puta imao sam više samopouzdanja nego proteklih dana", opisao je Nadal nakon prolaska u polufinale: "To je pozitivno. Donosi mi samopouzdanje i razlog za vjeru da sam na pravom putu."
"Sretan sam što sam u singlu pobijedio u dvoboju s teškim suparnikom kao što je Dani i izborio polufinale poslije sedam mjeseci", dodao je povratnik na teren.
"Imam dobar osjećaj na ovom turniru. Navijači mi pružaju podršku cijelo vrijeme, što mi puno pomaže s obzirom da je osjećaj s kojim sam došao bio loš", zaključio je Nadal, koji će se u subotu u polufinalu sresti s trećim nositeljem, Francuzom Jeremyjem Chardyjem

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.