Gulbis: Mnogo bezveznjaka u TOP 100


Ernests Gulbis, 24-godišnji latvijski teniser, trenutno se nalazi tek na 109. mjestu ATP tabele, makar će idućeg ponedjeljka donekle napredovati zbog izborenog nastupa u glavnom turniru Delray Beacha.
Gulbis je, odavno je to znano, izuzetno talentirani teniser koji je u jednom trenutku karijere bio i 21. na svijetu. No, Gulbis je rijetko u karijeri bio potpuno fokusiran na tenis, a zbivanja izvan terena su mu vrlo često škodila na putu prema uspjehu i dobrim rezultatima, kakvi su mu primjereni.

Iako, uprkos tome, vjerovatno nije mjerodovan da daje takve ocjene, no Gulbis je rekao:

"Strašno me motivira činjenica kada vidim ko je sve ispred mene na tabeli. Pa, to je strašno. Za neke momke nikada nisam čuo, a neki od njih su stvarno bezveznjaci, oni uopće ne znaju igrati tenis", rekao je Gulbis ne želeći imenovati te koji "ne znaju igrati", te je dodao:

"Napokon mogu reći da želim nešto postići u tenisu. Ovu godinu sam shvatio stvarno ozbiljno. Neće mi ništa odmaknuti fokus, želim napokon do rezultata kakvih sam, mislim, dostojan."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.