Đoković: Zadovoljan sam svojim izdanjem

ATP Dubai 2013: Novak Đoković, prvi teniser svijeta, nakon Australian Opena ponovo je na teniskim terenima, ovaj put na turniru u Dubaiju iz serije 500. Nakon prvog kola Đoković je veoma zadovoljan svojom igrom....


"Nisam igrao tenis tri ili četiri nedelje, tako da sam bio izuzetno motivisan da dobro startujem, što sam i učinio. Naročito sam zadovoljan kako sam odigrao u prvom setu", rekao je Novak, koji je savladao zemljaka Viktora Troickog sa 6:1, 6:4.

"Dobro sam odgovarao na njegov servis i zaista sam zadovoljan svojim izdanjem. Nadam se da ću tako i nastaviti", rekao je Đoković, koji je ovom pobedom nastavio uspešni niz od oktobra prošle godine, uključujući treći uzastopni trofej na Australian Openu.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.