Federer uzima pauzu od 2 mjeseca


Švicarski tenisač Roger Federer najavio je kako će poslije turnira u Indian Wellsu uzeti odmor od izlazaka na teren. Želi se posvetiti obitelji i pripremati za sezonu na zemlji...
Turnir u američkom Indian Wellsu završava 17. ožujka, a tada će početi dvomjesečna stanka za 31-godišnjeg Rogera Federera. Švicarac je najavio kako mu je potreban odmor te će otići na praznike sa svojom obitelji i onda se posvetiti pripremama za nastavak sezone.

"Ne mogu više igrati kao prošlih sezona. Nemam više 22 godine i ne moram nastupati na 30 turnira godišnje. Osim toga, mislim da ću ovako biti spremniji na turnirima za koje sam se prijavio", izjavio je Roger Federer.
"Ova će godina biti drugačija za mene. Obitelj mi je vrlo važna te želim provesti vrijeme sa svojom djecom", dodao je.

Federer će ovoga tjedna igrati u Dubaiju, a poslije Indian Wellsa propustit će nastup na Mastersu u Miamiju, što mu dopuštaju i propozicije, s obzirom da ima više od 31 godine te više od 600 mečeva iza sebe u najmanje 12 odigranih sezona.

"Moram si pametno složiti raspored. Đoković, Nadal i Murray su na vrhuncu karijera, a meni je izazov nositi se s njima. Moram donijeti i prave odluke u obiteljskom životu, s čime moji konkurenti nemaju briga", rekao je Federer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.