Nadal: Nedostaje mi snage

Nakon poraza u finalu turnira u čileanskom Vina del Maru, Rafael Nadal je izjavio kako mu nedostaje snage i energije kako bi se u potpunosti vratio u formu.


Nakon poraza Nadal je bilo, logično, razočaran, te je razlog svog poraza pronašao u nedostatku snage nakon dugotrajnog odsustvovanja s terena.

"Ne reagujem više brzo, nedostaje mi snaga i energija u nogama, kao i snaga udaraca. To je sve ono što je karakterisalo moju igru tokom karijere", rekao je Nadal, i dodao:

"Ima dana kada osjećam da mi je koljeno bolje, a ima i onih kada mi je lošije. Sve to utiče na moju igru", zaključio je Španac, koji je izgubio i u finalu dublova.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.