Nadal: Ne znam da li ću igrati na Indian Wellsu

Indian Wells 2013: Španski teniser Rafael Nadal  još nije siguran hoće li igrati na turniru iz Masters serije u Indian Wellsu koji se igra od  7-17. marta.


“Hajde prvo da vidimo kako će moje koljeno da reaguje u Akapulku, kada završim turnire na šljaci diskutovaćemo o njima i vidjećemo hoću li biti spreman za Indian Wells. Nije stvar u boljim rivalima ili podlozi, već u tome kako će mi koleno napredovati”, rekao je Nadal.

“Nemam problem da igram sa kvalitetnijim teniserima jer prihvatam i poraz i pobjedu. Shvatam da je prošlo dugo vremena otkad sam igrao na najvišem nivou. Imao sam samo dvije nedelje da uđem u ritam, ali potrebno mi je vrijeme da nastavim da napredujem”, dodao je španski teniser. 

Posle povratka na teren Nadal je izgubio u finalu turnira u Vinji del Mar, zatim je trijumfovao u Sao Paulu, a sada ga čeka Akapulko.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.