ATP Shanghai 2011 : Rodick i Ferer u četvrtfinalu

Rodik je pobedio Nikolasa Almagra 6:3, 6:4 i za plasman u polufinale boriće se sa Davidom Fererom, koji je dobio Huana Karlosa Ferera 1:6, 7:5, 6:2.

Dolgopolov je savladao mladog Bernarda Tomića sa 5:7, 6:1, 6:0 i sada čeka pobednika meča Hiraldo – Nišikori.

Rodik je potvrdio da se vraća u formu – u meču sa Almagrom izgubio je samo osam poena na svoj servis i imao je 11 asova.

„Malo sam promenio servis na zagrevanju jutros jer sam stekao utisak da nisam servirao dobro u prva dva meča. Bilo mi je potrebno da napravim dva ili tri brejka kako bih osvojio set. Sada sam više pogađao prvi servis i mislim da je to celu moju igru učinilo boljom“, kaže Rodik.
David Ferer je u meču sa Huanom Karlosom Fererom bio na ivici poraza, u drugom setu je spasao tri meč lopte, ali je ipak uspeo da dođe do trijumfa za tačno dva časa igre.

Španac je dobio Rodika u pet od devet okršaja, ali je momak iz Nebraske dobio poslednji, na ovogodišnjem US openu.

Posle eliminisanja Mardija Fiša, Tomić je odigrao sjajan prvi set protiv Dolgopolova, ali za više nije imao snage i Ukrajinac je slavio za 80 minuta. ’Dolgo’ je trećom pobedom u tri meča sa Tomićem izborio svoje prvo četvrtfinale na turnirima iz Masters serije.

„Slobodno sam udarao lopticu. Idem meč po meč, ali ne igram svoj najbolji tenis. Uslovi su teški i mučim se malo, ali nadam se da ću dobro odigrati naredni meč“, rekao je Ukrajinac.

Šangaj, treće kolo:
David Ferer – Huan Karlos Ferero 1:6, 7:5, 6:2
Endi Rodik – Nikolas Almagro 6:3, 6:4
Aleksandr Dolgopolov – Bernard Tomić 5:7, 6:1, 6:0

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.