Tipsareviću prva ATP titula

Kuala Lumpur: Janko Tipsarević došao je do svog prvog naslova u karijeri na nekom ATP turniru. U svom 149. turniru na kojem je učestvovao Srbin je konačno došao do pehara. U dalekoj Maleziji, tačnije Kuala Lumpuru, Janko je u finalu bio bolji od Markosa Bagdatisa sa Kipra - 2:0, po setovima 6:4, 7:5. Meč je trajao dva sata i deset minuta, a gledaoci su imali priliku da uživaju u zaista dobrom tenisu. Zahvaljujući ovoj pobedi Tipsarević će od ponedeljka biti 13. na ATP listi, što je napredak od četiri mjesta u odnosu na prošlu nedelju.

- Osjećam se odlično! Pričao sam sa Viktorom Troickim pred ovaj meč. Rekao mi je ne smijem da budem nervozan ako izgubim servis. Prva tri brejka Markos je bio sjajan, znao sam da je finale i da ne smijem da budem nervozan i vratio sam brejk. U posljednja četiri finala koje sam gubio bio sam ili previše agresivan ili previše defanzivan. Danas sam sjajno izmiksovao te dvije stvari. Imam let u jedan ujutru za Tokijo, gde igram već za nekoliko dana, tako da ćemo morati da odložimo slavlje - rekao je Tipsarević odmah posle meča.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.