Murray : Teško je objasniti moj uspjeh

Andy Murray osvojio je treći naslov u tri tjedna. Azijski niz uspjeha nastavio je u Šangaju, pobjedom nad Ferrerom, no ne planira stati na tome.
Britanac Andy Murray bio je u Šangaju drugi nositelj, a za titulu je u nedjelju svladao trećepostavljenog Davida Ferrera rezultatom 7:5, 6:4.
"Moj je cilj poslije US Opena bio pobjeđivati što više mogu. Očito sam dobro krenuo u ostvarivanje istog, ali još uvijek nemam zajamčeno treće mjesto u poretku najboljih. Moram još pobjeđivati", najavio je poslije osvajanja tri turnira zaredom.
Na kraju sezone, kaže, volio bi se pohvaliti jednim podatkom: "Nema mnogo ljudi u posljednjih pet, šest ili sedam sezona koji mogu reći da su godinu završili ispred Federera. Bilo bi lijepo da bi to pođe za rukom".
"Teško je objasniti ovakav uspjeh, kao da osjećam manje pritiska što više mečeva završim u svoju korist. Dobro sam udarao lopticu, bio sam koncentriran, ali ipak se cijelo vrijeme osjeća napetost jer želim nastaviti pozitivni niz", rekao je tenisač koji je slavio u 25 od proteklih 26 susreta.
Protiv Ferrera je mogao još i bolje, smatra Murray: "Nisam igrao svoj najbolji tenis tijekom cijelog meča, ali dobro sam servirao kada je trebalo i to je bilo to. Jurio sam za svakom lopticom, borio se za svaki bod i to treba činiti želite li neprestano pobjeđivati".

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.