Federer : Želim još jedan Grand Slam

Rodžer Federer je pred završetkom možda i najgore sezone u poslednjoj deceniji. Osvajač 16 grend slem titula osvojio je u 2011. svega jedan trofej, u Dohi, i mnogi veruju da su to prvi znaci da je blizu odluke da se povuče iz teniskog sveta.

Pre deset godina, Rodžer je osvojio prvi titulu na turniru u Milanu, i posle toga još 66 titula. Međutim, prvi put posle jula 2003. nije među tri najbolja na ATP listi. Svestan je da su Novak Đoković, Rafael Nadal i Endi Marej u prednosti jer su pre svega mlađi od njega.

- Posle svega što sam uradio u tenisu, mogu mirno da odem - kaže Švajcarac.

Pitanje je kakvi su njegovi motivi posle svega što je osvojio. Neki se slažu da će o penziji razmišljati tek ako osvoji još jednu grend slem titulu. Drugi kažu da mu je trn u oku to što mu nedostaje samo sedam dana na prvom mestu, pa da se po broju nedelja na vrhu izjednači sa Pitom Samprasom (286). Postao je otac blizanaca, posvetio se više porodičnim obavezama, mnogi kažu da više nije tako fokusiran na terenu kao nekada.

- Ne plašim se. O povlačenju sam počeo da razmišljam još pre četiri godine. Mogu zaista otići mirne savesti. Kad se završi - nek se završi. Čeka me još mnogo toga lepog da uradim po završetku teniske karijere. Imaću više vremena za porodicu, ali za sada, još sam posvećen tenisu - kaže Federer.

Rodžer je izgubio dva finala u ovoj sezoni, od Novaka Đokovića u Dubaiju i Rafaela Nadala na Rolan Garosu. Međutim, i dalje veruje da može da ih pobeđuje.

- Sada kada imam porodicu, potrebna je bolja organizacija nego recimo 2004. kada je Mirka putovala sama. I sa svakim mojim porazom rastu sumnje u moje sposobnosti. Ipak, za mene postoje novi izazovi. Želim još jedan grend slem. Ili zlatnu olimpijsku medalju u Londonu. Ta medalja mi nedostaje, Olimpijske igre za mene predstavljaju nešto posebno - priznao je nekadašnji prvi igrač sveta.

1 komentar:

  1. Bez obzira što je napunio trideset iznenađujuće je da Federer i dalje dobro igra. U polufinalu ovogodišnjeg Australijen opena više je namučio Đokovića nego šest godina mlađi Marej u finalu. Takođe, u polufinalu Rolan Garosa izbacio je Novaka, i odigrao možda i najbolji meč na šljaci u karijeri. Naravno, posle je poražen od Nadala u finalu, ali takav rezultat je očekivan jer je od njega u Parizu gubio i kad je bio znatno mlađi.

    Na Vimbldonu je izgubio od Conge posle 2-0 u setovima, što mi je najšokantniji poraz koji sam (do tada) video u njegovoj karijeri. Od Đokovića je opet izgubio na US Openu, imao dve meč lopte, i možda je i to pravi razlog njegovih češćih poraza sada - mnogo lošije reaguje u situacijama gde je pritisak velik, nego ranije. Plus, sporiji je nego ikada ranije, pa promašuje i udarce koje je ranije pogađao.

    Mada, pravo kaže čovek - može mirno da ode posle ovakve karijere. Mada, ne bih se iznenadio ako do konačnog povlačenja "ukrade" još jedan slem.

    OdgovoriIzbriši

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.