Čilić negirao optužbe o namještanju mečeva

Hrvatski tenisač Marin Čilić odbacio je optužbe o namještanju mečeva. Švedski list Svenska Dagbladet objavio je kako postoji dokument u kojemu su on i Ivo Karlović navedeni u popisu igrača na koje se sumnja zbog namještanja mečeva, a hrvatski tenisač prokomentirao je te navode.

Hrvatski tenisač Marin Čilić odbacio je optužbe da je sudjelovao u namještanju mečeva. Švedski list Svenska Dagbladet objavio je kako se imena Čilića i Ive Karlovića nalaze na popisu igrača pod sumnjom za namještanje mečeva.
Po pisanju švedskog lista, Jedinica za teniski integritet sastavila je dokument s dva popisa. Na jednom se nalaze imena 14 tenisača i šest tenisačica koji su pod istragom zbog namještanja, a na drugom je navedeno 15 tenisača i šest tenisačica na koje se sumnja zbog istog razloga.
"Ostao sam šokiran s ovom vijesti koju su iznijeli švedski portali. Nemam nikakve riječi za to jer znam koliko obožavam ovaj sport i koliko sam dao u njega. Ne bih na takav način ugrozio svoju karijeru. Nikad mi ništa takvo nije palo na pamet i mislim da veću glupost u svojem životu nisam čuo", rekao je Čilić.
Hrvatski tenisač otkrio je što prvo namjerava poduzeti: "Moj prvi korak će biti kontaktiranje ATP-a jer ta jedinica za integritet posluje sigurno u dogovoru s ATP-om. Tako da prvo moram s njima kontaktirati i vidjeti što oni imaju za reći", izjavio je.
"Nadam se da će ovo brzo nestati i razriješiti se. Ovakvu vijest reći bez ikakvih dokaza i činjenica stvarno je kriminalno. Znamo svi koliko je kladionica prisutna u sportu i koliko se danas gotovo za sve može reći da su pod sumnjom. Tako da je ovakva stvar nešto što sam veoma teško primio", otkrio je Čilić.
Hrvatski tenisač za kraj je prokomentirao i svoju formu: "Što se tiče forme, zbilja se osjećam jako dobro. Osjećam da igram stvarno sjajno na treninzima i pokazao sam to u Pekingu. Imao sam mali kiks u Šangaju, ali to je više bilo zbog nekih drugih razloga", zaključio je Čilić.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.