Oproštaj Tomasa Mustera u 44. godini

Austrijanac Tomas Muster definitvno se povlači iz tenisa nakon poraza na ATP turniru u Beču.Legendarni 44-godišnjak se vratio takmičenju prošle godine nakon 11 godina pauze. Međutim, uspeo je da zabeleži samo dve pobede u 26 mečeva i to na nižerazrednim čelendžerima.

“Ne žalim ni za čim. Moj povratak nije bio zbog pobeda iili poraza, vratio sam se jer sam osećao da mogu da se takmičim na najvišem nivou”, rekao je Muster sa suzama u očima.

Austrijanac je dodao da je odluku doneo iz privatnih razloga.

“Mojoj porodici sam potrebniji nego tenisu”, dodao je Austrijanac koji je poslednji meč odigrao protiv 26 godina mlađeg Dominika Tiema (6:2, 6:3).

Muster je u bogatoj teniskoj karijeri osvojio 44 ATP trofeja, osvojio je Rolan Garos 1995. godine, a naredne godine bio je i prvi igrač sveta šest nedelja.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.