Abu Dabi: Izjava Nadala i Ferera nakon meča

Španski teniser David Ferer, nakon pobjede nad Nadalom, zadovoljan je svojom igrom i najavio je spektakl u finalu, gde će izaći na megdan Novaku Đokoviću.

“Startovao sam veoma dobro. Rafa je imao problem sa ramenom i znao sam da neće moći da da sve od sebe. Srećan sam na koji način sam odigrao ovaj meč i jako sam zadovoljan mojom formom. Uvek se trudim da odigram dobar tenis i nadam se da će publika uživati u mom i Novakovom okršaju“, istakao je Ferer.

Sa druge strane, Nadal je bio spreman na činjenicu da zbog nezalečene povrede ne može da parira u potpunosti dobrom defanzivcu kao što je Ferer, ali je naveo da ipak nije ostao žal za pobedom, već da mu je meč prijao kako bi se spremio za dalju sezonu.

“Imao sam problem sa ramenom, ali sam uspeo da tu povredu saniram delimično. Bilo je teško igrai protiv Davida jer je on vrlo kvalitetan igrač a ujedno i moj veliki prijatelj. Pokušao sam da se zabavim što je veoma dobro i uvek mi je drago kada se vratim u Abu Dabi jer vidim da sam jako dobrodošao“, izjavio je Nadal.

Mečevi između Đokovića i Ferera koji predstvalja finale, i Federera i Nadala koji okršaj za treće mesto biće odigrani u subotu kada će publika u Abu Dabiju uživati u tenisu samog svetskog vrha.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.