Nadal: " Izgubio sam malo strasti za tenisom"

Drugi teniser sveta Rafael Nadal rekao je da nije zadovoljan prošlom sezonom i da ima problema sa motivacijom.

"Izgubio sam malo strasti za tenisom, bio sam umorniji nego obično. Bio sam veoma srećan i imao pravi stav, ali bilo je drugačije kada je trebalo da se takmičim, nisam bio psihički spreman. Možemo da tražimo izgovore, možemo da tražimo probleme, ali nisam zadovoljan nekim stvarim ove sezone. Kraj godine nije bio lak za mene“, rekao je Nadal.

Na pitanje da li se svađao sa stricem i trenerom Tonijem, Rafael je odgovorio:

"Ne moram uvek da poslušam ono što mi Toni kaže, sada mogu samostalno da donesem neke zaključke. Jesam li frustriran? To nije prava reč. U karijeri postoji dva izbora – ili se vraćaš ili padaš. Trenutno nisam u najboljem periodu i moram da promenim neke stvari. To su male stvari, ali one mogu da budu presudne“.

Nadal je nedavno sa Španijom osvojio Dejvis kup.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.