Ivanišević: " Murray će osvojiti Grand Slam"

Goran Ivanišević, Richard Krajicek, Tim Henman i John McEnroe složni su da će Andy Murray jednoga dana sigurno osvojiti barem jedan Grand Slam.

Ivanišević je na tu temu za službenu internetsku stranicu ATP Champions Toura rekao:

"Andyjeve najbolje šanse za osvajanje Grand Slama su Australian Open i Wimbledon. Mislim da na Roland Garrosu nitko nema puno šansi protiv Nadala osim Đokovića. Kada Andy osvoji svoj prvi, bit će mu lakše i osvojit će ih još više. Nije igrao dobro ni u jednom od svoja tri finala. Mora biti bolji."

Nesuđeni Davis Cup izbornik Hrvatske poslužio se svojim primjerom kako bi naglasio da za 24-godišnjeg Škota nikada nije kasno.

"Ja nisam prestao vjerovati čak ni kad sam izgubio tri finala Wimbledona. Dobio sam pozivnicu 2001. godine i bio sretan što sam uopće u turniru. Trebao sam pobijediti 1992. i 1998., ali nisam. Želim reći Andyju: 'Čovječe, nema predaje, još imaš vremena!'"

"Volim njegov stil igre. Sigurno će osvojiti Grand Slam. Ne znam kad, nemam magičnu kuglu da to vidim, ali uvijek kažem da će to biti sljedeće godine. To sam rekao i sebi i pobijedio."

Legendarni John McEnroe, sedmerostruki Grand Slam osvajač, vjeruje da bi Murray mogao pomrsiti račune Đokoviću, Nadalu i Federeru, ali i da će nova sezona biti jednako zanimljiva kao i 2011.

"Bilo bi još zanimljivije da se Murray probije i osvoji Grand Slam, no ova trojica vole pobjeđivati i sebični su. Neće se tek tako predati. Đoković se trebao konsolidirati krajem 2011. i to je i učinio. Nadam se da će se netko od drugih tenisača priključiti njima trojici. To bi mogao biti Murray. Zadnjih par godina bilo je zaista nepredvidivo. Tko je mogao misliti da će Đoković imati sezonu kakvu je imao? Nemoguće je znati kome će pripasti iduća godina."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.