Nadal: "Igra mi je bila providna"

Rafael Nadal je na kraju ove godine dao izjavu kojom je pokušao opisati svoju igru u proteklih 12 mjeseci, nazvavši je predvidljivom i providnom. Ključ za uspjeh sljedeće sezone vidi u vraćanju nepredvidljivosti u svojoj igri.

„U prvoj polovini godine posjedovao sam zavidnu fizičku i mentalnu snagu, ali ne i savršenu, budući da je Đoković u svim duelima bio bolji“, rekao je Nadal.

Nadal je naglasio da svaki igrač prirodno, sa godinama, gubi na intenzitetu, u smislu samopouzdanja, koncentracije, pozitivnog stava i optimizma.

„Tokom većeg dijela sezone igra mi je bila ’providna’. Upravo u tome leži ključ mog povratka na mjesto broj jedan, u povratku nepredvidljivih poteza“, istakao je Nadal.

Španski teniser je precizirao da će naredne sezone igrati ofanzivnije i da će više ulaziti u teren i da neće dopuštati protivnicima da preuzimaju kontrolu.

Nadal je, ipak, ocijenio da prethodna sezona nije bila potpuno katastrofalna.

„Nisam pobjeđivao jer sam bio suviše nestrpljiv. Osim toga, neophodno mi je da vratim snagu volje kojom sam ranije dominirao“, istakao je Nadal.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.